Thursday, May 8, 2008

Sovrum Frida

Top Lirik Lagu Indonesia dan Barat

Sajak / Lirik lagu : Sovrum
Penyanyi / Artist / Band : Frida

Jag kan va? ditt sovrum
Ge dig vila ?nda fram till gryningen
Vaken n?r du dr?mmer
Om din kvinna
Hon som var ditt liv
Din ?lskade och b?sta v?n
Jag kan vara ?lvan
Se mig sv?va ?ver sommar?ngarna
Men om jag f?r v?lja
Vill jag helst va? kvinnan i ditt liv
Din ?lskade och b?sta v?n
Jag vill f?rf?ra dig med allt jag har
Beredd att ge det sista jag har kvar
Jag vet att k?rlek sover i din s?ng
Vad skulle h?nda
om jag kunde v?cka den
L?t mig f?rs?ka
F?rs?ka
Jag kan va? ditt sovrum
Ge dig vila ?nda fram till gryningen
Vaken n?r du dr?mmer
Om din kvinna
Hon som var ditt liv
Din ?lskade och b?sta v?n
Jag kan va? en stj?rna
Som kan lysa l?ngtande i himlas?ng
Men jag lyser ?nnu b?st p? jorden
Lyser allra mest om det ?r du
som t?nder
Om jag ?r ditt sovrum
r jag ?nd? starkast
ibland skuggorna
T?ligt ska jag v?nta
Fantisera
N?ng?ng ska du bjuda mig
Att komma allra n?rmast dig
L?ngst in i ditt sovrum
Just jag,
din allra b?sta v?n

Sovrum - Frida

No comments: